Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

WYKORZYSTANIE FALI UDERZENIOWEJ W LECZENIU OSTROGI PIĘTOWEJ

05 maj 2016

Ostroga piętowa

WYKORZYSTANIE FALI UDERZENIOWEJ W LECZENIU OSTROGI PIĘTOWEJ
Wykorzystanie fali uderzeniowej w leczeniu ostrogi piętowej

Ostroga piętowa- za przyczynę jej powstawania uważa się długotrwałe utrzymujący się stan zapalny w miejscu połączenia rozcięgna podeszwowego z kością piętową. Owy stan zapalny może powstać na wskutek noszenia nie odpowiednio dobranego obuwia, bądź też nadwagi lub przebytych kontuzji. Objawia się występowaniem dolegliwości bólowych podczas chodzenia a z upływem czasu nawet gdy stopa jest w spoczynku. Nie leczona powoduje, iż osoba nią dotknięta w wyniku dolegliwości bólowych pięty, stara się podczas chodu ją odciążać przez co przeciąża kończynę przeciwną co może skutkować doprowadzeniem do stanów zwyrodnieniowych w stawach kończyny zdrowej.

Stan zapalny występujący w miejscu przyczepu, powoduje stopniowe odkładanie się złogów wapiennych a ich nagromadzenie z kolei powoduje powstanie wyrośli kostnej umiejscowionej na kości piętowej od strony podeszwowej, tak zwanej ostrogi.
Standardowa metoda leczenia ostrogi piętowej w większości placówek opiera się na zastosowaniu metod fizykoterapii takich jak: laser i ultradźwięki, które przynoszą jednak znikome rezultaty.

W naszej klinice natomiast wykorzystujemy aparaty najnowszej technologii. Ostrogi zwalczamy za pomocą fali uderzeniowej a laser i ultradźwięki stosujemy w celu wspomagania terapii.
Aparat do fali uderzeniowej w bardzo krótkim czasie wytwarza wysokie skokowe ciśnienie dzięki czemu energia jest przekazywana w głąb ciała. Przy odpowiednimi dobraniu parametrów skutkuje to bardzo dobrymi rezultatami w leczeniu zarówno powierzchownych jak i głębokich schorzeń.
Dzięki zastosowaniu ruchomego aplikatora, który przykłada się do skóry z którą sprzęgnięty jest za pomocą żelu, można zadziałać w miejscu, w którym dokładnie potrzeba. Zadaniem fali uderzeniowej podczas leczenia ostrogi jest rozbicie złogów wapiennych, które powodują jej powstanie. Już jednokrotne zastosowanie zabiegu powoduje zmniejszenie dolegliwości bólowych a kilkakrotne całkowite ich ustąpienie a nawet całkowitą likwidację patologii. Odpowiednio wczesne podanie się zabiegowi przy użyciu fali uderzeniowej pomoże uniknąć operacji i zmagania się z powikłaniami z nią związanymi.

Przeciwwskazania do stosowania:

- zaburzenia krzepnięcia krwi, zakrzepica
- ciąża
- choroby nowotworowe
- stany gorączkowe, ostre stany zapalne
- polineuropatie
- rozrusznik serca